הסרת עיקולים והגבלות: האם ניתן להסדיר חובות בתוך 24 שעות

הסרת עיקולים והגבלות עבור כל אדם אשר נקלע לחובות יודע כי זוהי סיטואציה מאוד קשה, הגורמת למתח רב ומשבשת למעשה את כל אורח החיים. החדשות הטובות הן, שניתן למחוק חובות באמצעות עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום זה. אחת השאלות שעולות בקרב חייבים הנה, האם ניתן להביא למחיקת החובות תוך 24 שעות. על כך נסביר כאן.
הסרת עיקולים והגבלות:- מחיקת חובות מדף

מחיקת חובות תוך 24 שעות

בדרך כלל, אנו לא צוברים חובות תוך 24 שעות, אלא על פני תקופה, כך גם לא ניתן למחוק חובות בפרק זמן שכזה. ועל כן דעו, כי מי שמבטיח לכם תוצאה שכזו, קרי מחיקת חובות בתוך 24 שעות, מבטיח לכם הבטחת שווא שהוא אינו יכול לקיים. הליך של מחיקת חובות, בכל דרך שהיא, לוקח זמן, משום שיש לאגד את המסמכים הרלוונטיים, לכתוב את הבקשות המתאימות ולהמתין להתקדמות ההליך מול בית המשפט או הוצאה לפועל. עורך הדין המייצג אתכם יבחן דרכים למחיקת חובות ויבחר בדרך הקצרה והיעילה ביותר עבורכם. קביעה זו תתבצע בין היתר על פי נסיבות צבירת החובות, סכום החובות הכולל, יכולת הפירעון החודשי שלכם ועוד. שימו לב, אם צברתם חובות, אל תשתהו ופנו לייעוץ משפטי מוקדם ככל האפשר, על מנת שעורך הדין יוכל לבחון את נסיבות המקרה שלכם ולהתחיל בהליך אשר יביא אתכם בסופו של יום לסיום החובות ויציאה לדרך חדשה, נקייה מחובות ודאגות כלכליות.

ביטול עיקולים והגבלות

נשאלת השאלה, מה מביא חייבים רבים כל כך לסברה המוטעית, כי מחיקת חובות תוך 24 שעות היא תרחיש אפשרי. ובכן, עורכי דין העוסקים בתחום חדלות פרעון ומטפלים בחייבים רבים, מגלים בדרך כלל, כי ישנו בלבול בין למחוק חובות לבין ביטול עיקולים והגבלות שמוטלים על חייבים. על מנת להפעיל לחץ על החייב, הנושים נוקטים נגדו בעיקולים והגבלות במטרה לקדם את גביית החוב ולקבל את כספם. מדובר בין היתר, בהליכים כגון עיקול חשבון הבנק, עיקול משכורת, הגבלת רישיון נהיגה ואף צו עיכוב יציאה מן הארץ. במקרים מסוימים ניתן להביא לביטולם של הליכים אלו, כולם או חלקם תוך זמן קצר. מכאן ככל הנראה נובע הבלבול של ציבור החייבים בין שני המצבים השונים: המחשבה, כי ניתן למחוק חובות תוך 24 שעות, דבר אשר כאמור אינו אפשרי ברוב המקרים, לבין ביטול הליכים שיכול לקרות תוך זמן קצר ולהקל מאוד על החייב בתקופה זו בה הוא נמצא בחובות.

מה אתם יכולים לעשות?

אם כן, אנו מבינים כי כאשר ננקטו נגד החייב הגבלות ועיקולים שונים, עורך הדין המייצג את החייב, יפעל לעיכובם או ביטולם כאשר זהו למעשה זה כמעט ההליך היחידי שיכול לקרות תוך 24 שעות. חשוב להדגיש, כי עיכוב או ביטול הליכים כאמור, אין בו כדי למחוק חובות, אלא לתת לחייב אויר לנשימה ולאפשר לו להתנהל בצורה נורמטיבית יותר בתקופת החובות ללא הגבלות מכבידות. מה אם כן באפשרותכם כחייבים לעשות כדי לזרז את מחיקת החובות? ראשית, לפנות ללא שיהוי לעורך דין מקצועי ומנוסה, אשר יעשה כל שביכולתו כדי להביא לביטול ההליכים שננקטו נגדכם כגון ביטול עיקול חשבון בנק, ובמקביל, יפתח בהליך המתאים למחיקת החובות. שנית, חשוב מאוד, כי בתקופה זו, תנסו ללמוד כיצד להתנהל כלכלית בצורה נכונה יותר כדי להימנע מצבירת חובות נוספים והן כדי שתוכלו לעמוד ביתר קלות בהסדר התשלומים שייקבע לכם במסגרת הליך מחיקת החובות. כך תוכלו, להשתקם באמת מבחינה כלכלית, לקיים לעצמכם חיים טובים יותר, נטולי לחץ כלכלי ודאגה ובסופו של יום, תקבלו את ההפטר המיוחל מיתרת החוב ותוכלו לפתוח בחיים חדשים.

תוכן עניינים
הסרת עיקולים והגבלות:- מחיקת חובות מדף
צרו קשר עכשיו
לייעוץ עם עורך דין מומחה ללא עלות וללא התחייבות